CLINICPARTNER

  syn_top

H web εφαρμογή ClinicPartner, αποτελεί τη λύση σε όλα τα σύγχρονα πολυϊατρεία, που ως κύριο χαρακτηριστικό λειτουργίας τους, είναι οι συνεργασίες με εξωτερικούς ιατρούς ή με ιατρούς που αμείβονται με ποσοστά επί των εργασιών.  Θεμελιώδες χαρακτηριστικό, η πλήρη διαχείριση των ασθενών και των εργασιών του ιατρείου. Οικονομικές συναλλαγές με ασθενείς, ιατρούς αλλά και προμηθευτές διαχειρίζονται εύκολα μέσω των νέων τεχνολογιών που διαθέτει το σύστημα. Επιπλέον σημαντικό χαρακτηριστικό αποτελεί ο αυτόματος υπολογισμός προμηθειών και πληρωμών των ιατρών με χρήση πολλών παραμέτρων. Γνωρίστε την εφαρμογή ClinicPartner της eMRP και διαχειριστείτε τα οικονομικά του πολυϊατρείο σας, εύκολα και με ευελιξία.

 

Τεχνολογία Web Application + Cloud

 Το ClinicPartner είναι ένα Web Application που έχει όλα τα οφέλη μιας cloud εφαρμογής. Λειτουργεί σε όλους τους υπολογιστές, mac, tablet ή smart phone με κυρίαρχο όφελος την αποφυγή απώλειας στοιχείων, μιας και δεν υπάρχει τίποτα εγκαταστημένο στις προαναφερόμενες συσκευές (Cloud).

syn_Cloud-Storage

Τεχνική Responsive Web Design

Δημιουργήσαμε την απόλυτα User Friendly εφαρμογή κάνοντας χρήση της πιο σύγχρονης τεχνικής σχεδιασμού Responsive Web Design. Αυτόματη αναγνώριση συσκευής με σκοπό την ανάλογη προσαρμογή της οθόνης

syn_responsive

Λειτουργία Multi User

Δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης από πολλούς υπαλλήλους, με ανάλογα δικαιώματα χρήσης. Με τον τρόπο αυτό, μεγιστοποιούμε την ταχύτατη στη εισαγωγή δεδομένων και τον απαιτούμενο ελέγχο στη συνολική λειτουργία.

 syn_multiuser

Διαχείριση Ραντεβού

Επιπλέον χαρακτηριστικό της εφαρμογής, είναι το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των ραντεβού, μεταξύ Ιατρών, Ασθενών και Εργασιών. Το απαραίτητο εργαλείο στη διαχείριση ενός ιατρείου.

 syn_calandar

Συγκεντρωτικοί Πίνακες και Γραφήματα

Επωφεληθείτε από τους συγκεντρωτικούς πίνακες στατιστικών, για μια ολοκληρωμένη εικόνα ανά πάσα στιγμή. On-line ενημέρωση για την κατάσταση των κινήσεων του ιατρείου σας.
syn_stats

Βασικά χαρακτηριστικά :

  • Πλήρης διαχείριση δημογραφικών στοιχείων ασθενών, συνεργατών και προμηθευτών.
  • Διαχείριση επισκέψεων και εργασιών των ασθενών.
  • Σύνδεση των ασθενών με τους ιατρούς εργασίας καθώς και με ιατρούς ή συνεργάτες σε επίπεδο σύστασης (πατρότητα ασθενή).
  • Υπολογισμό προμηθειών ιατρών και συνεργατών με πολλά κριτήρια (πατρότητα και εισπράξεις ασθενών).
  • Εισαγωγή και διαχείριση κινήσεων προμηθευτών και λοιπών εξόδων.
  • Διαχείριση εισπράξεων και υπολοίπων ασθενών ανά κίνηση.
  • Διαχείριση πληρωμών προμηθευτών, με επιπλέον δυνατότητα πλάνου αποπληρωμής ανά παραστατικό.
  • Ανάλυση και διαχείριση υπολοίπων ιατρών και συνεργατών.
  • Ανάλυση τζίρου ανά συνεργάτη και ανά θεραπεία με ταυτόχρονη παρακολούθηση κόστους προμηθειών και υλικών.
  • Λειτουργία πλήρους ημερολογίου (ραντεβού).
  • Εμφάνιση οικονομικών και στατιστικών στοιχείων αναλυτικά και συγκεντρωτικά ανά συνεργάτη και ανά είδος θεραπείας.
  • Εξαγωγή πινάκων σε αρχείο .xls (Excel).

Επιστροφή